ccandy

Alla inlägg den 15 maj 2011

Av ccandy - 15 maj 2011 16:38

Hej :)

nu funkar mitt internet på min data ;) 

får se när det går sönder igen ;d 

nu ska jag åka till en kompis och sova där :D

så ingen mer bloggning ikväll :) 

men när jag säger det så brukar jag blogga ialla fall , vet inte varför det blir så men så fort jag får tag på en data med internet så tänker jag 'juste bloggen nu måste jag uppdatera den när jag ändå har tillfäller för det' 

men ni kan ju kika förbi senare ikväll för att se ifall det har blivit så xd

nu har precis ätit macka och druckit jucie ^^ 

jucie in my heart :D<3

hur stavas jucie , jucei , jueci :s 

hahhahahha , skitsamma orkar inte bry mig tror det stavas jucie :D

jag älskar jucie (stavasxd) iallafall :D:D<3<3 

och sen har jag packat min skolväska och min ''resväska'' nej men min sova-över-väska ;)  

och till sist ska jag ta på mig min ONEPIECE :D fast den ee inte äkta men den är köpt på gina tricot för 500:- jätte myyyyyysig :D <3

här är den rosa såklart :

 ursäkta bildkvaliten :s 

min kamera har inget batteri :( så det fick bli mobilen !

men nu ska jag åka :D puss på er <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards